Navigation


RSS: inlägg



Lördagsmys!

2011-09-11 @ 00:55:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Lördag idag, vilket betyder Lördasmys. Var och kollade på lite fyrverkerier tidiare idag, eftersom det varit salute i Borlänge. Är också "barnvakt" så det passa ju bra med en film och godiskväll ikväll, såg filmen Bridesmaids och den rekomenderar jag STARK! Har skrattat så jag grät åt vissa scener. Verkligen en rolig film! ;)



Just nu sitter jag ensam, eftersom Johan ligger och sover och Jimmy är chafför idag. Men det gör inte så mycket, för då kan jag alltid passa på att blogga ;)
Inte för att jag hade något roligt att skriva egentligen, mer än att ni måste se den braiga filmen, MÅSTE! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback