Navigation


RSS: inlägg



Shopping!

2011-09-27 @ 16:11:01, Allmänt, , Kommentarer (2)

Gud vad jag älskar att bli glatt överaskad på kontot. Trodde jag skulle leva på mina 800 kronor jag hade kvar sen förra veckan, men där fanns visst någon tusenlapp till ;)
Så det blev såklart en shoppingdag igår. Jag ÄLSKAR verkligen att handla, det är nog det bästa som finns, helt ärligt. Nya kläder är det roligaste! Men man är ju tjej, så det är inte så konstigt kanske.

Så det blev en tur till lager 157 och sedan kupolen:



Jeans, två toppar, leggings, sjal, poncho (?)




Kommentarer
Postat av: mamma

Hahahaha du har tur du...aldrig finns de nå xtra tusenlappar på mitt konto, ja vem älskar inte shopping ;o)

2011-09-27 @ 19:28:34
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Lotti

Visst är det rätt enkelt att bli glad ibland... <3

2011-09-29 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback