Navigation


RSS: inlägg



Jag skulle förstå om du skulle ångra dig och vända om

2011-11-28 @ 23:43:29, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hej hopp!
Tillbaka till skolan igen då. Kändes OKEJ, fast samtidigt inte. För någon vecka sen längtade jag tillbaka som bara den och snart är det nog tvärtom. Man vet ju hur velig man är!
Så idag gjorde jag och Sofia något oväntat... vi gick på KUPOLEN! ;) Kändes faktiskt som om det var längesen på något vis.
Och SHOPPA måste ju vara de absolut bästa som finns (nästan)! När jag väl har köpt en liten grej, så kan jag köpa mer och mer och till slut så har jag ingen koll alls på hur mycket jag har gjort av med. Jag kan säga att göra mig av med pengar kommer ALDRIG vara något problem. (som om någon skulle ha de?)

Hur går det nu då, för sega Alexandra och hennes val av vägar?
Ja, tack för putten Lotti! Men du får nog fan komma hit och sparka mig i arselet på riktigt!
 
Jag blir så jävla arg på mig själv. Jag vet vad jag vill. Jag vet vad jag känner. Har aldrig varit så säker i hela mitt liv tror jag. Så vad är det som stoppar mig? Vad fan är det som håller tillbaka? JO, jag själv och ingen/inget annat.
Tiden gör inte saken bättre, det vet jag. Det kommer aldrig någonsin kännas som ett bra tillfälle. Det finns inga sånna! Det är bara att köra... Det kommer kännas som en lättnad när det är gjort, klumpen kommer att lösas upp och jag tror inte ens jag kommer bli ledsen. (Ni behöver inte vara oroliga att jag har rökt på eller något, skriver bara ner mina tankar med MINA ord, haha!)
NEJ! jag är redo! Redo för att börja om, att starta mitt liv. Kommer aldrig ångra något, kommer alltid vara glad över minnen, oavsett! Jag har lärt mig något ifrån de och tycker inte det har varit slöseri med tid.
Ska inte tänka efter nå mer, eller jag vill rättare sagt inte tänka på allt. Det är bara att gå efter hjärtat! Hoppas och håller tummarna på att jag bara kan vakna ur hela situationen och följa fotspåren jag har framför mig!

tack o hej!



Kommentarer
Postat av: Lotti

Det verkar inte som att du behöver en spark i arselet, du har ju fattat!!! Kör hårt vetja <3 PUSS

2011-12-01 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback