Navigation


RSS: inlägg



MATT!

2011-09-24 @ 18:31:57, Allmänt, , Kommentarer (0)

Usch jag blir så trött på allt och alla!
Vill verkligen flytta ifrån den här staden, för det finns inget här som betyder något iallafall. (förutom min & jimmys familj såklart) Men det känns verkligen som att man inte har några kompisar änns.
Alla har börjat leva sina egna liv och jag orkar snart inte änns ha kontakt med någon känner jag, varför de liksom? Om man ändå aldrig kan ses?
Trodde faktiskt aldrig jag skulle ha så stort problem med att ha kompisar, men tydligen är det jävligt svårt.
Vill inte haka upp mig. Men Jimmy fyller liksom år den här helgen och inte ens då kan någon ställa upp, tycker det är jävligt dåligt... Okej om man inte KAN, men om man inte VILL så är det ju inget att ha?
Vi gör liksom aldrig någonting. Och att gå ut på krogen en gång i månaden, är det verkligen för mycker begärt? Tydligen...
Det bara kryper i hela kroppen på mig. Orkar inte bara sitta och ha "myskväll", för är det verkligen en myskväll om man har det varje dag i veckan?

NEJ, LITE ROLIGA KOMPISAR SÖKES JÄVLIGT OMGÅENDE!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback