Navigation


RSS: inlägg



SÖNDAAAAAG!

2011-11-20 @ 13:29:28, Allmänt, , Kommentarer (1)

Tråkiga söndag! Ja hatar verkligen söndagar, är man inte redan deppig så blir man då tammefan det på söndagar, BORT MED DOM!

Iallafall så blev det en sväng till min syster i skräddarbacken igår, drack lite och sedan blev det krogen efter mycket om och men..
Var trevligt att prata ur sig och träffa lite nytt folk!

Imorgon är det måndag, och sista veckan på praktiken. Gud, det känns som det var igår som man satt hemma och var nervös över den och nu helt plötsligt så är det en vecka kvar tills man ska tillbaka till skolan. Vilket är blandande känslor, ska bli rätt skönt att komma tillbaka, fast samtidigt inte.

Och svamlet om mina två olika vägar har börjat klarna upp sig. Och snart är jag på väg, skulle bara behöva en liten liten putt.

Nu ska jag ta bort gårdagens äckliga ansikte och vänta på Sofia som ska komma hit <3



Kommentarer
Postat av: Lotti

Varsågod här kommer den: PUTT

2011-11-21 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback