Navigation


RSS: inlägg



Varning för negativt inlägg...

2011-09-19 @ 17:51:10, Allmänt, , Kommentarer (4)

Hatar när jag känner såhär. Vet inte vart jag ska ta vägen... Allt är bara fel och ingenting är kul! Känns som om jag bara vill skrika innerst inne men någonting stoppar mig.
Även fast jag nyss varit ute och åkt hit och dit, och haft något att göra hela helgen, så får jag sån PANIK när jag sätter mig ner och inte har något att göra.
Allting blir att kännas så värdelöst, jag också. Känns som att alla lyckas med sitt liv, utom jag.
Nästan alla mina kompisar har jobb, bor i egen lägenhet/hus, har liksom fått rutin på sin vardag, vissa ska till och med ha barn / eller har redan barn. Och jag då? Bor hos min pojkväns föräldrar, går fortfarande i gymnasiet och kommer inte kunna flytta på MINST ett halvår (MINST)!
Usch, jag vet att man inte borde klaga, men jag börjar verkligen få panik på RIKTIGT.
Vill inte ens höra att "min tid kommer snart den också" för jag är trött på att vänta. Har väntat alldeles för länge och kommer få göra det längre än såhär...

Menar inte att jag tycker synd om mig själv eller något, behövde mest rensa alla tankar som snurrar runt i huvudet...



Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker väl inte säja "de är snart eran tur" då....men ja blir nästan mörkrädd för hur lika vi är...kram <3

2011-09-19 @ 20:28:57
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Lotti

Kanske dags att ni gör er olika då... ;-D

2011-09-20 @ 08:58:40
Postat av: Lotti

Kanske dags att ni gör er olika då... ;-D

2011-09-20 @ 09:02:29
Postat av: Lotti

Oj då, :-S, två gånger... jaja<3

2011-09-20 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback