Navigation


RSS: inlägg



HOOOOOHOOOO? :)

2012-01-07 @ 16:26:39, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ofta någon ens gör sig besvärad av att gå in och läsa min blogg längre?
Haha, jag skulle gett upp...

MEN, here i am! Och skriver lite ;)

Egentligen har jag inte så mycket att skriva förutom att jag är SÅ JÄVLA GLAD! ÄNTLIGEN den där solglimten som fattades i mitt liv! Som jag väntat :) Fyfan vad underbart! Något så oväntat igen, och det är de som gör allt så härligt. Nu är jag här igen, där jag hör hemma :) Älskar livet!
MEN! (Varför ALLTID ett men?) Det finns ju långt bak i huvudet att detta lika gärna kan gå åt helvete också. Hade ju exakt denna känsla för någon månad sen, men försvann lika snabbt?
Jag HATAR att min hjärna går för fort fram och bygger upp värsta paradiset, sen nästa dag kan allt bara krascha! Och samtidigt HATAR jag att jag aldrig kan få vara glad och inte tänka för mycket.
Hoppas verkligen med hela mitt hjärta att det här går! Skulle verkligen lyfta upp mig från där jag ligger.

Nej, men jag ska fortsätta vara glad så mycket jag kan och så länge som möjligt :)

PUSS PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: mamma

sounds greeeeaaaat

2012-01-08 @ 19:33:04
Postat av: Lotti

Jag är här ibland!!! Bara du är nöjd och tacksam för det du har JUST NU så fortsätter allt att alltid vara bra! Då gör det inget att du har ett "MEN" i bakhuvudet!!! Att bara vara nöjd varje dag för att ha en mjuk och skön kudde att sova på räcker... <3

2012-01-09 @ 09:27:31
Postat av: Mormor

Håller med din mamma...KRAM

2012-01-09 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback