Navigation


RSS: inlägg



Varning för svammel som ingen begriper sig på..

2011-10-22 @ 13:11:27, Allmänt, , Kommentarer (1)

Oj vad jag är dålig på att blogga.. Menmen! Min praktik på citygross är verkligen kanon. Trivs verkligen jättebra! Dagarna bara rusar iväg där. Inte ens att gå upp halv sex gör mig något, då kan ni ju tänka er ;-) det är som en annan värld, Haha gud vad de lät töntigt. Men mitt i allt det här braiga är det något som känns fel.. Det är något som inte stämmer med mig, menar inte att jag är sjuk på något sätt. Men en klump i magen har jag och vad som från början bara varit en tanke har nu helt plötsligt blivit näst intill verklig. Jag tycker om att vara lite hemlighetsfull så den här tanken lär nog ingen få veta förens det verkligen sker. Ändå vill jag berätta för någon, men vem då liksom? Men det känns iallafall sjukt konstigt och jag vet inte längre vad som är rätt å fel. Jag skulle liksom vilja ändra på mitt liv just nu, känns som om det är dags... Om jag vågar!



Kommentarer
Postat av: mamma

Så länge man inte mår "dåligt" av att inte berätta ska man ha lite hemliga planer i livet...det enda man inte får göra....är att göra sin mamma orolig :o/

2011-10-23 @ 22:16:32
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback