Navigation


RSS: inlägg



Lite allt möjligt!

2011-10-12 @ 00:11:49, Allmänt, , Kommentarer (3)

[ nu har du något att göra i några minuter, Julia (; ]

Iallafall...
Min lediga dag har varierat mellan jysk, huvudvärk, två & ½ män, huvudvärk, plugg, promenad, huvudvärk, baka & just nu försöker jag leta på något som luktar gott i en hundkäft, eftersom min hund har ätit en kattbajs... (en härlig doft som spridit sig i hela rummet), vilket inte är det lättaste eftersom han är en liten kräsen en...


Hallonmuffins


Kom på att jag nog inte behöver skaffa en kaninkompis... Titta vilka som är kompisar ;)


Imorgon, (Onsdag) ska jag ÄNTLIGEN få laga min efterlängtade kalopps i skolan och sedan blir det prov nummer två, av fyra denna vecka.
Efter skolan ska jag låtsas att jag ligger på stranden i ett varmt land, vilket är lika med sola solarium. Och sen blir det hem och plugga ännu mer...

Nästa vecka är det praktik och jag är fan SKIT nervös! Det läskigaste är nog att man inte vet hur alla är och var alla har sina platser. Men det blir nog kul till slut tror jag och jag ser faktiskt ändå fram emot de :)


Från helgen:
Komplett party-set, cider & öl, cluedo & våran bästa vän - Festen är klar :-)



Nu: Två & ½ män, sen sova!
Godnatt



Kommentarer
Postat av: mamma

Så gullsiiiga dom är då :o)

2011-10-12 @ 09:56:31
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha tack Alexandra! :D Vart ska du ha praktik nu då? pusspuss!

2011-10-12 @ 14:40:58
URL: http://detgicksnettt.blogg.se/
Postat av: Lotti

Ge honom en hallonmuffins vetja;-D

2011-10-13 @ 09:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback