Navigation


RSS: inlägg



Den stora dagen för alla desperate housewives tittare....

2011-10-04 @ 16:56:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hallå!
Den här veckan känns ganska skön faktiskt, är ledig idag (tisdag) och på fredag också, men jag ska inte hoppa av glädje precis, eftersom jag har tre prov som väntar nästa vecka... :( Så dom där lediga dagarna fylls nog med lite plugg ändå. Men på något sätt så längtar jag nästan efter att få plugga och göra prov, knasigt?

Idag har jag, Jimmy och Marica varit på en liten shoppingrunda iallafall. Jag handlade väl allt, förutom det jag egentligen skulle ha (skillnaden på att handla kontat och på sitt kort är ju att när man handlar på kort kan man låtsas att man har råd, fast man inte har det). Men nu får det fan vara färdighandlat på ett tag. Hatar att leva som en fattigråtta dom två sista veckorna i väntan på nya pengar.

Dagens inköp...


Reflexkappa åt Diino och matskål


Mysig & mjuk bädd till Diino


Ring och armband


Nu ska jag äta lite mat och sen bara vänta... och vänta....
FÖR....
IDAG, äntligen börjar desperate housewives!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback