Navigation


RSS: inlägg



Träningsbyxa?

2011-07-12 @ 01:29:47, Allmänt, , Kommentarer (3)

Halloj!
Den här dagen har väl sett ut som alla andra dagar. Tycker inte att jag gör så mycket om dagarna, men vad gör de då?


Har iallafall haft besök av Herr igelkott, som jag gav en egen liten
buffé till. Nu har han bjudit in en vän och var här idag igen och ville
nog ha mer mat! Men kan man motstå att ge dom då? Nej.


Var ut med en av kattungarna också, min favorit! Men det är fortfarande
läskigt utomhus, fast det är fjärde gången :-)




Och håller faktiskt fortfarande på med mitt bantningsryck, tro det eller ej. Jag tycker att det går ganska bra också.
Jobbigast för mig är såklart på kvällarna, när jag oftast blir supersugen på något gott, som godis då. Men så länge man försöker att inte tänka på det och inte "hinner" till affären förens den stänger, så är det ju lugnt! (smart va?)
Men som jag sagt förut, så tror jag inte riktigt på min segbantning. För mig ska det helst gå fort! Om jag fick välja så skulle jag såklart trycka på en knapp och vips så hade jag den kropp jag vill ha, men tyvärr är det inte så enkelt ju.

Jag har läst på olika sidor om olika bantningssätt, men jag vet inte om något sätt har fått mig att bli speciellt peppad.
Träning är ju ABSOLUT uteslutet! Dels så är det fruktansvärt tråkigt och alldeles för dyrt.
Att bli helt besatt i kalorier hit och dit är inte heller min grej, herregud ska man envisas med vad som innehåller dittan och dattan så kan man ju för fan inte äta någonting alls, förutom sina egenplockade äpplen typ? Så nejtack! Jag tror jag vet vad man absolut inte ska käka när man vill gå ner i vikt och det får räcka.
Bantningspiller skulle jag kunna testa, frågan är bara om dom fungerar? Det är ju inte bara att äta piller och tro att det ska hjälpa, utan man måste ju faktiskt även då motionera och äta rätt.
Fettsugning det kan man ju... Skoja bara ;-)
Men en sak som jag ska köpa sen tror jag, är faktiskt träningskläder! Speciellt träningsbyxor och skor! Då kanske det blir lite roligare ändå att gå ut och gå? Det känns ju sådär att gå ut och gå i ett par svettiga strumpor och gamla gymnadojjor nu på sommaren, eller FOPPA-TOFFLOR!
Nej, ett par snygga träningsbyxor ska införskaffas!



Jag lovade ju en bild på nya håret och den kommer här:


Blev ju en ganska suddig bild..

Imorgon då jävlar ska jag leta på bra musik och gå ut och gå en långpromenad! Sedan troligtvis vara med Madde också, i hope so :-)

Nu ska jag försöka somna brevid ett snarko och en nybäddad säng!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Moster

Tack! Blev riktigt nöjd med frisyren denna gång!



Du blev med himla fin i håret, ovant å se dig i så "kort" hår. :)



KRAMEN!

2011-07-12 @ 10:59:16
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mamma

Hahaha...ja ja vet inte va ja ska säja...känns inte som ja behöver säja så mycket...finast är du ju som vanligt... :o)

2011-07-12 @ 11:16:55
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: louise

Shit va snygg du blev kort hår :)

2011-07-17 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback