Navigation


RSS: inlägg



Sjuk?

2011-07-25 @ 12:53:33, Allmänt, , Kommentarer (2)

Måste faktiskt börja med och klaga idag mä.. Vet inte vaad det är för fel på mig, men något är det iallafall :-(
Är ALLTID trött och hängig, har ont i huvudet, FRUKTANSVÄRT ont i rygg och mage, har ingen matlust alls och när jag väl äter får jag springa på toa (om ni förstår jag vad menar...) + blod på det. Känns inge bra! Även fast det låter illa, så orkar jag inte springa på någon jävla vårdcentral heller, men om det inte har blivit bättre på någon dag så måste man väl....

Synd är det, eftersom Jimmy har tagit sitt KÖRKORT idag :) <3 Har svårt att förstå det själv.. Äntligen säger jag bara :)





Kommentarer
Postat av: mamma

Men !!!!!! Så får man absolut inte gå runt å må....

Gratta Jimmy !!!!!

2011-07-26 @ 11:09:16
URL: http://lillisvera.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Men Alex!



Kolla upp det där, genast! Både jobbigt och dumt att gå runt och må sådär!



KRAM PÅ DIG!



Hälsa Jimmy och gratta!

2011-07-26 @ 22:32:08
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback