Navigation


RSS: inlägg



PUSS<3 till ALLA som jobbar som städare!

2011-07-16 @ 00:26:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hejhej!
Kom ganska nyligen hem ifrån jobbet och Fyf*n vad drygt det är att städa när det såg ut som det gjorde idag.
Jag förstår inte riktigt hur städare kan tjärna så lite pengar, vad gör man utan dom egentligen? Om det är någon ska ska tjärna pengar, för att dom gör ett bra jobb och verkligen JOBBAR på jobbet (inte får betalt för att ha rast t ex) så är det väl städarna tycker iallafall jag.
Och egentligen.. vem lägger märke till om det ligger något litet gruskorn här och där på golvet egentligen?
Nej, tyvärr så har jag aldrig verkligen uppskattat det alla städare gör, förens nu när jag vet hur hårt man faktiskt får slita!
Puss på er allihopa som sliter varje dag för att folk kan skita ner dagen efter <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback