Navigation


RSS: inlägg



Presenter!

2011-07-12 @ 15:26:06, Allmänt, , Kommentarer (1)

HejHej!
Vaknade idag av att det åskade som bara fan, small verkligen i hela huset. Usch, tycker det är obehagligt med åska, låter som om hela jorden skulle gå under.
Men nu skiner solen igen och snart ska jag ta min promenad tror jag!

Har setat ett tag och funderat på vad man kan ge sin lillebror i present, vilket inte är det lättaste precis, eftersom att jag vet att man bara vill ha pengar ;-) Men för mig som inte har råd att ge så mycket pengar, känns det roligare att köpa något skojsigt istället för att ge typ en hundring, som knappt är någonting!
Hittade den här sidan med massor av roliga presenter, eller smarta saker till sig själv!


Det här tyckte jag var smart, en liten "gummisnodd" som håller gylfen UPPE, där den ska vara. Min gylf åker nästan alltid halvvägs ner, och det känns ju som om man står och petar sig där nere varje gång man ska dra upp den. Inte så kul mitt på stan..


Dagen efter-paket! Med solglasögon, samarin - för magen, tuggummi - för dålig andedräkt, tabletter - för huvudet och en "Klipp ut lapp" där det står: "Förlåt älskling... Om jag uppförde mig klumpigt i går kväll. Jag lovar att bättra mig!"


"Picknick-bord" - för typ kryddor och sånt.


Fräna örngott till kuddarna :-)


Dörr klistermärke :-)

Roliga va?



Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha ja den va rolig....ses på lördag kram....

2011-07-13 @ 09:51:22
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback