Navigation


RSS: inlägg



Mobilinlägg

2011-07-11 @ 02:10:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ojojoj, nu kör vi avancerade grejer och försöker att göra ett inlägg ifrån telefonen! Inte illa va? Kan ju börja med att berätta att mina bantningsdagar går väl sådär, kan inte påstå att jag är någon hårdbantarmänniska precis, men å andra sidan måste man väl få unna sig något på helger? Vet inte riktigt om min typ av bantning kommer att göra någon skillnad alls, men det får vara som det är, tills jag har hittat på något extrembra sätt att tappa mina kilon ;-) jag vill fortfarande ha en hund iallafall! Men funderar på en blandning mellan chihuahua och något mer? Jag säger då en sak iallafall, att man ska då inte kolla runt innan man har pengar.. Hittade en perfekt hund idag, för en ynka krona, men en ynka krona är mer än ingen krona alls :-( så jag får helt enkelt vänta! (Tills jag antagligen inte ska ha en hund alls igen) ska försöka lägga upp en bild på håret imorgon så ni som bryr er får se hur det blev :-) nu ska jag försöka lägga mig och sova en skvätt! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback