Navigation


RSS: inlägg



Litet, kort och lite ointressant

2011-07-22 @ 15:52:05, Allmänt, , Kommentarer (1)

Usch och Fy för det hära vädret alltså, vet att jag tjatar men kan inte låta bli att gnälla lite. Är ju så tråkigt att inte kunna göra någonting...
Menmen, nu är det inte långt kvar tills Jimmy har körkort. Han klarade teoriprovet igår och det är väl oftast de som är "svårast". Så om några dagar är vi nog ute och åker bil hela dagarna, jag, Jimmy och Diino :-) <3

Just nu ligger jag och Diino i soffan och myser och kollar på teve. Senare blir det jobb och ikväll kanske en filmkväll men massa gott :-)

Nej, nu väntar jag på Jimmy, sen blir det en promenad

Kram


Lilla sötnosen <3



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nog kan man hålla sej för skratt när de gäller vädret.. :o( ååå va kul att han klarade det, ge en kram å gratta från mej <3

2011-07-22 @ 16:10:02
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback