Navigation


RSS: inlägg



Ideér!

2011-07-08 @ 03:12:36, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hallå!

Tänkte bara börja med att skriva att min första äta nyttigare, dricka vatten, motionera och massera låren har väl gått sådär. Har varit ute och gått, ätit lite mindre och inte så mycket onyttigt måste jag säga. Massera låren gör jag nog innan jag slår igen mina blå.

Tänkte börja med att försöka tänka på vad som egentligen är viktigast, att jag får äta den där chokladbiten som är borta om fem minuter eller om det är viktigare att vara nöjd med sin kropp, tror ni det kommer funka? Får se..

Alla som känner mig vet ju att jag kan få för mig rätt mycket och ändra mig lika fort.
Det kan vara att åka utomlands, skaffa körkort, byta hårfärg och så vidare...
Just nu har jag fått för mig att köpa en hund när jag fått min sommarjobbslön!
Det är ju inte första gången jag får för mig något sånt, har velat haft en afghanhund, rottweiler, pomeranian, golden, berner sennen, leonberger och nu har jag fått för mig att jag bara MÅSTE ha en chihuahua?
Jag vet inte om det bara är för att dom är små och söta, men jag gillar dom. Dom tar inte så mycket plats (fysiskt), äter inte speciellt mycket, dom känns ändå rätt så lättskötta på något vis.
Sen behöver dom säkert minst lika mycket motion som vilken hund som helst, men ändå...
Dock är dom ganska dyra, men om man letar så kan man faktiskt hitta en för ett "normalt" pris.
Jaja.. får se om jag känner likadant om en vecka, det finns ju såklart nackdelar för mig att skaffa en hund också!



Nu ska jag inte skriva så mycket, för jag vet att det är jobbigt att läsa för mycket och istället massera mina (ehm) kära lår!

Gonatt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Ååå majj gadd...känns som ja sitter å läser min egen blogg...tänker dock inte skaffa hund, men skulle ju kunna gjort...stackars barn som fått "ärva" så mycke "mammasidor"...hahaha kram

2011-07-10 @ 22:47:12
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback