Navigation


RSS: inlägg



Fint första inlägg!

2011-07-07 @ 03:48:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hejsan!

Har tagit bort min gamla blogg och tänkte börja om från start.
Vet inte om jag kommar vara "duktigare" på att skriva bara för att jag byter namn, men låt oss se..



Tänkte börja med ett fint första inlägg då, om Celluliter! (Haha)
Jag blir tamefan TOKIG! Jag är 20 år och har redan en cellulit på vardera lår.
Alltså okej om jag var 60 år, men redan nu känns faktiskt för jävligt!
Jag vet att något perfekto kommer att vilja skriva "men utseendet är inte allt och det är säkert bara du som ser och tänker på det", men det skiter jag i faktiskt.
Jag kan säga (utan att låta som någon "fjortis") att jag VET att jag aldrig kommer vara hundra procent nöjd med hur jag ser ut och jag kommer alltid ha något att klaga över.
Men jag trivs verkligen INTE med den kropp jag har just nu. Utan att överdriva så skulle jag vilja gå ner 10 kg iallafall. Troligtvis är det omöjligt för mig, eftersom jag inte ÄLSKAR att träna och har väldigt svårt att sluta äta godis och läsk, men jag måste!
Över till dom j*vla cellulitrarna, vissa säger att det är omöjligt att få bort dom helt. Och andra säger att det hjälper att dricka mycket vatten, massera, torrborsta, motionera och äta nyttigt.
Tänker köra på det alltså! Inga värdelösa krämer och skit iallafall!


Nu ska jag massera lite Celluliter (vilket troligvis kommer att bli Jimmys jobb framöver)!

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback