Navigation


RSS: inlägg



Familjefoto

2011-07-18 @ 12:06:31, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ett litet "foto" på våran utökade familj ;-)


Jag, Diino och Jimmy, fina va :-)?

Kan iallafall meddela intresserade att jag har blivit kär i lillen! Han är hur go som helst verkligen :-)
Och jag märker redan nu att han nog kommer bli en "Alexandra-hund" som gärna sitter i mitt knä och sover PÅ mig, så mysigt :-)
Nu hoppas jag bara att det ska sluta regna så vi får ta en RIKTIG promenad, men det ser ut som att man kan glömma det :-(
Nej.. blir att mysa i soffan istället!

Pusshej



Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är så fina så....Blir nog jättebra <3

2011-07-18 @ 15:50:23
URL: http://lilliavera.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback