Navigation


RSS: inlägg



Allt möjligt..

2011-07-24 @ 19:25:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hallå!
Denna dagen har det varit biljakt på G. Har åkt lite överallt och letat efter en bra (SNYGG?) bil till Jimmy, men ingen funnen så här långt.. Eftersom har har uppkörningen inom en mycket SNAR framtid (får inte säga när) så vill han ju såklart ha en egen bil som han kan åka i direkt, Herregud vad vi ska åka bil framöver...
Men som sagt så har vi inte hittat pärlan ännu, så om inte annat får vi fortsätta jakten imorgon.
För övrigt känner jag mig otroligt trött idag. Har egentligen ingen ork alls att åka och jobba, fast jag måste.. sånt ä livet! Får tänka på att jag jobbar för att Diino ska bli min någon gång :-) <3

Helgen har varit vääldigt lugn. Har bara jobbat, myst och kollat på film typ. Skönt att inte vara ute och yra runt för att sedan inte kunna röra en fena dagen efter, det är det inte värt (ändå fortsätter man?).
Vill bara att Jimmy ska ha körkortet klart så vi kan glida runt och BÖRJA våra liv. Känns som att allt hänger runt det där jävla körkortet och som VI har väntat bara på att få ett besked, vilket jag tycker dom kunde klämt ut sig lite tidigare än ett år efter våran lilla epa-händelse. Menmen, nu har vi det roliga kvar istället, lyckan av att sitta fram i en bil för en gångs skull, haha ;-) Och kunna åka vart vi vill utan att vara beroende av någon annan.

Och snart var det hära sommarlovet över. Och vad ska jag skryta med att jag har gjort då? INGENTING! Varför är sommarlovet så efterlängtat egentligen? Det är ju för fan omöjligt att fylla dagarna med saker och man blir ju tokig av att sitta hemma och uggla hela dagarna. Nej, det är nog roligare att faktiskt gå i skolan och komma upp i tid, träffa folk och bli trött för att man har GJORT något och inte tvärtom.
Vet att jag kommer ångra det här inlägget när skolan väl har börjat, men det är lätt att vara efterklok...

Nu ska jag ta Diino på en promenad och sedan åka och städa! Och idag ska jag ta nog ta kort, så kan ni få se vilka jobbiga golv jag har att göra med :@

Här har ni lite bilder från när jag följde med Madde och red!


Hästen som jag red på, fin så!


Madde och "Hennes" häst, baklängesridning!


Underbart! <3


Hoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback