Navigation


RSS: inlägg



Trök

2011-08-10 @ 16:34:56, Allmänt, , Kommentarer (1)

Just nu sitter jag i soffan med färg i ögonbrynen, Lillebror åkte typ nyss hem. Han har varit här i två dagar och vad har det varit för väder? Jo, regn! Så typiskt att det ska regna när han är han, han som vill bada i poolen. Menmen, vi har iallafall varit och fiskat två gånger och hela ligan har fått fisk, utom jag. Så han kanske är rätt nöjd ändå.

Själv börjar jag få P A N I K, med stora bokstäver. Känns som om jag har setat inlåst i denna stuga i flera år och inte FÅR göra något. Men efter en dusch känns det lite bättre och om någon timme åker jag och jimmy och glor i någon affär, inte för att vi har råd, utan bara för ATT...

6 dagar kvar tills löning och f*n vad jag längtar, trots att det inte är någon stor summa pengar, men att bara HA pengar känns ju såklart bättre än att inte ha. Vem tycker inte så liksom?
Då ska jag betala min hund, vilket är prio ett.

Idag är det också två veckor kvar tills skolan börjar. Känns både och. Kul att ha något att göra om dagarna och kunna lägga energin på, så man blir TRÖTT någon gång. Men samtidigt så gruvar jag mig för mornarna, dom är värst.

Nej, nu ska jag skölja ur min ögonbrynsfärg och stressa på mig själv OCH Jimmy!

Hoj



Kommentarer
Postat av: mamma

Han va jättenöjd...

2011-08-18 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback