Navigation


RSS: inlägg



Springa, spyor, färga hår, gurkan...

2011-08-18 @ 12:28:35, Allmänt, , Kommentarer (1)

Godmorgon!

Igår skrev vi papper & jag betalade äntligen för Diino, så nu är han min på riktigt :)
Så efter att varit i Falun några timmar så hämtade Jimmy mig, diino och Candie, som också fick följa med hit.
Och då blev det en promenad i Mellsta, men inte igen säger jag bara. Folk springer ju som galningar runt omkring i den där skogen, helt hysteriska. Så vi åkte hem efter en inte alls för lång promenad. Och vet ni var vi gjorde då?
VI SPRANG! Alltså jag och springa, det går egentligen inte ihop, men jag är ändå nöjd, för jag höll på att svimma och fick upp spyor i halsen - vilket måste betyda att jag tagit i iallafall. Hahaha!
Jaja..
Idag ska jag färga mitt hår, eftersom färgen VÄGRAR att sitta i och löshåret och min nuvarande färg är helt olik varandra. Sen blir det en sväng till Falun för diverse saker att köpa innan Fredag.
För på Fredag blir det min första UTGÅNG på mer än 1 månad, bra va? Och då kommer Gurkan från big brother dit, så då lär man ju dra dit förstås.

Pusshej



Kommentarer
Postat av: mamma

Va härligt...att han är din...jätteglad för din skull...kram

2011-08-18 @ 21:20:30
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback