Navigation


RSS: inlägg



Smått....

2011-08-23 @ 16:06:28, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jag tror det är i rättans tid som skolan börjar faktiskt. Iallafall för mig, eftersom jag börjar bli en nattugla som förrut... Hoppas det går över nu då!

Sååå.. som sagt imorgon klockan ETT (som tur är) börjar första skoldagen. Och jag har bestämt mig för att börja cykla fram och tillbaka till skolan, så länge jag orkar och kan iallafall. Blir billigast + att jag får mycket motion ju ;)

Idag hoppas jag att jag har fått mina pengar, eftersom det blev en MISS på min lön och jag fick 1000 kronor mindre än vad jag skulle ha fått :O Isåfall kan det bli att äta något gott med Jimmy & sen är det lite saker jag behöver, så en tripp runt omkring på lite affärer är vad som står härnäst på schemat.

Nu när skolan börjar och man ändå är i stan, så ska jag börja sola igen också. Jag har inte kämpat och pressat i onödan hela sommaren, nu ska jag minnsann hålla i den bruna färgen!

Var inte så mycket mer från mig... Nu kom Jimmy hem! Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anna-Moster

Recept kommer! :)

2011-08-25 @ 23:12:35
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback