Navigation


RSS: inlägg



Skön dag

2011-08-09 @ 12:07:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nämen titta! Solen skiner, det är ju helt otroligt.

Har lillebror här och just nu sitter vi och väntar på att Malin ska höra av sig, så vi kan åka och bada någonstans!
Så det blir en dag vid vattnet idag, med en liten matsäck kanske. Skönt, skönt!

Igår provade jag min fiskelycka genom att inviga mitt nya fiskespö. Vi var fem styckna som åkte och fiskade/metade, och fyra av dom fick fisk, gissa vem som INTE fick? Jo, JAG! Vilket jävla skit! Men jag tror inte jag ska ge mig tills jag har fått upp en firre.

Nu ska jag nog lura med mig lillebror och gå en vända med hunden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback