Navigation


RSS: inlägg



Rättvik

2011-08-03 @ 00:00:22, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ojdå.. var ett tag sedan jag skrev en rad, eller två. Men när det är såhär braigt väder så kan man ju inte sitta vid datorn heller ;-)

Idag har vi mormor och Saija varit hit och hälsat på Diino. Han blev väldigt glad över att träffa henne och lite förvirrad tror jag, för han gick emellan mig och Saija och visste inte riktigt var han skulle vara. Lilla pruppen <3

Senare blev det cruising i Rättvik med Jimmy, mormor, Diino, Ellie och träffade mamma och Tomas där. Var verkligen hur mysigt som helst. Åt pizza, glass och kollade samtidigt på bilar och människor. Älskar sånna här sommarkvällar, när man kommer tillbaka hem och är TRÖTT för en gångs skull. Och för att inte glömma våra duktiga hundar som bara finner sig i att ligga på en filt med ett varsitt ben. <3

Jag hoppas på MERA sol, så det blir fler sånna kvällar.

Just nu springar Jimmy runt i köket som en yr hörna och lagar matlåda för fullt. Snart blir det sängen och en BOK!

Bilder kanske kommer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Kan bara hålla mä...supermysigt vare :o)

2011-08-06 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback