Navigation


RSS: inlägg



Pool-Side!

2011-08-03 @ 13:39:26, Allmänt, , Kommentarer (1)

Usch hur ska man kunna klara sig på sommaren i en lägenhet egentligen? Utan pool? Hur klarar man det?
Är det jag som har blivit bortskämd eller vänjer man sig kanske.. Men vem vill vänja sig att vara utan veranda och pool då? Inte jag...

Just nu ligger jag ute och solar med Diino och dator. Tror gud har förstått hur SVENSK SOMMAR egentligen SKA vara, så här ja!
Det enda som är tråkigt är att ligga själv varje dag. Vill ha en BADKOMPIS ju... Så någon som är villig att ställa upp som min badvän från 11 - 16 får gärna höra av sig ;-) ( Jag har ju ioförsig Diino, men han säger inte så mycket liksom... )

Nu ska jag nog äta lite frukost och sen slänga mig i poolen igen!

Pusshej



Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha jadu man vänjer sej nog...å badkompisen vet du väl var han finns... :o)

2011-08-06 @ 21:38:20
URL: http://lillisvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback