Navigation


RSS: inlägg



Natt-tankar..

2011-08-22 @ 02:02:40, Allmänt, , Kommentarer (1)

Söndag!
Var till mamma en sväng, sen vidare till city gross, där vi trodde dom hade billiga läskplattor, men kom på att de inte började gälla försen imorgon.
Kom på att jag ville köpa något till Maries grav, så det blev en liten blomma & ett hjärta, sen for vi dit en sväng.
Och när jag började tänka på Marie, kom jag och tänka på när jag som liten följde med henne och red i Skuggarvet. Så jag fick för mig att vi skulle åka dit och bara kolla.
Och hur sjukt är det inte att jag kom ihåg vart det låg? Såg DIREKT vilket stall det var, vilket jag tycker var skitroligt :)
Sen blev det en omväg genom aspeboda hem och åt mat.
På kvällen, efter en hyfsat bra film gick jag och Jimmy en promenad. Så jävla skönt å vara ute och gå och prata skit. Dessutom är det kul att prata med Jimmy, eftersom vi är så lika, GLAD ATT JAG HAR HONOM <3 Han är ju faktiskt min bästa vän också!
MEN.. när man går och pratar sådär, så slutar det nästan alltid med att vi börjar prata om hur kul det skulle vara och flytta. Det är verkligen min aboslut högsta dröm just nu, att bara ha en egen lägenhet. Skitsamma om det är en liten bajsetta. Bara att kunna vara för oss själva skulle verkligen byta ALLT!
Menmen... håller verkligen båda mina tummar (och tår) att han får jobb DIREKT, så vi bara får vårat egna...

FÖr mycket nattsnack.. nu ska jag tvångsomna... LIvet börjar ju imorgon, på MÅNDAG ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

Men va "kul" med den lilla trippen...hoppas åxå ni kan få till de med nåt "eget"...kram

2011-08-23 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback