Navigation


RSS: inlägg



Mys med hundar!

2011-08-13 @ 00:14:06, Allmänt, , Kommentarer (1)

Näst näst sista jobbdagen är avklarad, bara två dagar kvar vilket känns helt okej. Ser till och med fram emot att skolan börjar snart (iallafall den första veckan kanske).

Har iallafall gått 5 kilometer idag och ätit RÄTT och som man bör göra varenda dag. Så jag var nästan stolt över mig själv ett tag, tills jag kommer hem till mamma... Där det ligger en STOR toblerone... Haha, där sprack det! Men det gör inget, det är ju Fredag trots allt ;) Tack mamma <3

Jimmy åkte nyss iväg och skulle skjutsa några, så just nu ligger jag Diino och Candie här och väntar på honom, så vi kan kolla på en film snart. Mysigt värre!

Imorgon blir det ut och åka båt, och Diino och Candie får följa med. Sen jobba en sväng och hem till Ornäs för att ha lite Kräftfest! Längesen man åt Kräftor, men jag tror att jag tycker om dom.

Längtar tills på Tisdag när jag ÄNTLIGEN får den efterlängtade lönen och när jag ÄNTLIGEN får betala min hund :)
NU ska jag nog glo på lite teve och fortsätta vänta på Jimmy!

Pusshej



Kommentarer
Postat av: mamma

Oooops...flåt....hahahaha

2011-08-18 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback