Navigation


RSS: inlägg



Det blir FEST ;)!

2011-08-19 @ 14:55:47, Allmänt, , Kommentarer (0)

Åshit! Vaknade klockan ett idag, inte bra. Sista dagen att sova så länge tror jag :S Lika bra att försöka vänja in sig tills skolan börjar igen.

Just nu sitter jag och lyssnar på BRA, NY musik, är på SKITBRA humör verkligen och ska snart hoppa in i duschen. Sen blir det en promenad med Diino och slutligen bär det av hem till Sandra och där blir det förfest. När man "bara" är ute såhär någon gång i månaden så blir det ju verkligen mycket roligare och jag tror att kvällen kommer bli ASKUL ;) (Speciellt om man får chansen att träffa Gurkan)

Nej, nu ska jag skynda mig!


Jag & Sandra ;)

Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback