Navigation


RSS: inlägg



Ånej :'(

2011-08-15 @ 15:09:03, Allmänt, , Kommentarer (1)

ÅNEJ! Nu har det som bara inte får hända hänt. Läste nyss på kanal5 att det är sista säsongen av desperate housewives i höst, Fyyyyy vad tråkigt. Hade liksom inbillat mig att det skulle hålla på forever :( Aja, man får väl kolla om alla säsonger om några år helt enkelt.



Just nu sitter jag hemma hos Mamma och väntar på att Jimmy ska sluta jobbet (som vanligt). Jag och Diino skynda oss nyss ut på en promenad medans det inte regnade.

Och imorgon får jag min efterlängtade lön, vilket blir en firande shoppingrunda på kupolen tillsammans med Sandra. Kan bli svårt att inte handla allt för mycket, men äh skit samma!

Nu ska jag nog diska lite och hoppas på att den här dagen går fort!

Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

minskatt är ordet! :-)

Har dock inte skrivit nåt nytt på nya bloggen, så om du kommer till dom gammla (om dom nu finns kvar) lär du har användarnamn också och det är annacondasprivat.



Kram på dig!

2011-08-15 @ 22:29:44
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback